Ébredj jól te is!

2017. 08. 23.


 

Keveset és felületesen alszol?

Nem jól van ez így, főleg annak fényében, ha tudjuk, hogy a gyenge alvásminőség a következőkért felelős:

  • Jelentősen gyengíti az immunrendszert.

  • Rontja az emlékezőképességet, és akár már egy rosszul átaludt éjszaka, kb. 4-6 órányi alvás is, jelentősen befolyásolja a koncentrációs készségünket.

  • Hatással van a fizikai és mentális teljesítményünkre.

Az egészséges felnőtt embereknek is legalább 8 óra alvásra van szüksége!

Mit tegyünk hát, hogy megváltozzon az életünk és energiától kicsattanva kezdjük el a napunkat?

  • Ugyanakkor feküdjünk és keljünk

  • Megfelelő étrend és rendszeres testmozgás: könnyű vacsi és mozgás minden nap

  • Zárjuk ki a  fényeket a hálóból

  • Teremtsünk kellemes környezetet:

válasszunk hőmérsékletnek megfelelő paplant,

megfelelő alátámasztást adó párnát

tartsuk tisztán az ágyunkat: használjunk matracvédőt

kényelmes, zónázott matracon aludjunk: puha ahol kell, és kemény, ahol tartást kell biztosítania

Billerbeck Budapest Kft. csapata

Csapat



Kommentek