MASSZÁZSTERÁPIÁVAL A PIHENTETŐ ALVÁSÉRT

2014. 09. 18.


 

Az álmatlanságnak számtalan oka lehet, de ezek között jelentős szerepet játszik, hogy a mindennapi gondok, teendők miatt egyszerűen képtelenek vagyunk lazítani. A problémáink nemcsak nappal foglalkoztatnak bennünket, egy idő után megzavarják az éjszakai pihenőnket is, melynek eredményeképpen nem tudjuk megfelelően kialudni magunkat.

A kiegyensúlyozott élethez hozzátartozik, hogy eleget és jól aludjunk. Manapság azonban nem ilyen egyszerű, néha kell egy kis segítség. A következő relaxáló gyakorlatok hozzájárulnak ahhoz, hogy eltereljük gondolatainkat, felkészítsük testünket és lelkünket az éjszakai nyugovóra.

A zene segít ellazulni, kimozdít a lehangoltságból, csak meg kell találni a megfelelő muzsikát. A klasszikus zene fokozza a kreativitást és csökkenti a stresszt, a romantikus dallamok álmodozásra, képzelődésre késztetnek, míg a dallamosabb számok észrevétlenül is oldják a feszültséget.

A masszázs egyrészről fizikailag hat ránk, mert fokozza a test hőjét, élénkíti a vérkeringést, tisztítja és aktiválja a nyirokrendszert, több tápanyagot juttatva ezzel a vérbe. Nyújtja az ízületeket, izmokat, valamint oldja az izomfeszültséget. Másrészről az érintés pszichés módon befolyásolja az idegrendszert és a hormonháztartást, fokozza az agy szerotonin szintjét, ezáltal csökkenti az idegrendszer feszültségét és az ingerlékenységet.

Az olajos, aromaterápiás masszázs ellazítja, feloldja az izmok feszültségét, mély, relaxált állapotba juttatja a testet.

Egy jó alvás után az ébredés is könnyebben fog menni: magabiztosan, feltöltve, megfiatalodva kelhetünk ki az ágyból!

Somogyi Marianna

Értékesítési csoportvezető



Kommentek

Dobó Katalin


Rózsa, Levendula, Bergamott a kedvenc illatom.
2014. 10. 15.


Surányi Istvánné


levendula,rózsa
2014. 10. 15.


Pagata


rózsa és levendula a kedvenc :)
2014. 10. 16.